19 Kasım 2014 Çarşamba

PED ÇANTASI YAPTIM

Ayağımın üzerine hala basmamın yasak olduğu son 1.5 aydır dikişle uğraşamıyorum tabii ki.Sadece elişi yapıyorum,arada kitap okuyorum ve puzzle yapıyorum.Dolayısıyla bu çantaları yeni dikmediğimi,bayramdan önce dikip anca yayınladığımı belirtmek isterim.
Şu sıralar en büyük derdim;sağa mı yatsam yoksa sola mı yatsam ya da otursam mı acaba oluyor. :))Çok yoruluyorum anlayacağınız:)
 
Daha önce diktiğim bebek bezi çantalarından ilham alarak diktiğim ped çantalarını beğeninize sunarım.Her şeyin miniği pek güzel oluyor,bunlar da öyle oldu sanki. :)Tek gözüne iki adet büyük boy ped sığabiliyor.Şimdiden birçok sipariş aldım.Hadi hayırlısı :)







 

 

10 yorum:

  1. İyi fikirmiş valla emeğinize sağlık:) Çok geçmiş olsun bu arada,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayal,evet küçücük kullanışlı bir şey oldu :)

      Sil
  2. Hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey. Çok hoş olmuş ama

    YanıtlaSil
  3. hazırı vardı bizde ama seninki çok daha güzel, çok temiz çalışmışsın. örnek alabilirim :)) izninle. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırı nasıl acaba?Tabi ki alabilirsin,benden de sevgiler :)

      Sil
  4. hepsi guzel ama o minik ignedenlige bayildim:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cinanın Bahçesi.Zaman ayırıp bir türlü iğnedenlik dikemediğim için hazır aldığım bir ürün bu.Ben de çok severek kullanıyorum :))

      Sil
  5. Nursel Hanim ellerinize saglik. Dilerim cabucak iyilesirsiniz. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Meri,yakında tay taya başlayacağız inşallah :)

      Sil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya