21 Temmuz 2014 Pazartesi

BLOG KARDEŞİMM BENİM:BERRİNİN DİKİŞLERİ


Sevgili Nebihan Akça'nın düzenlediği Blog Kardeşliği etkinliğinde berrinindikisleri  bloğunun sahibesi Berrin Hanım'la eşleşmişim.Kendisini zaten takip ediyor ve beğeniyordum.Benim gözümde kendisi becerikli ve bir o kadar da sempatik bir blogger.Beceri dedimde alttaki resme bakar mısınız ne hoş bir yenileme çalışması.


mobilya-yenileme-sedir-kaplama
Eski hali ve diğer fotoğraflar için buraya tıklayın yeter.Arkadaşı için yapmış bu işi Berrin Hanım.Böyle arkadaş dostlar başına :)


İşte benim favorilerim;  pantolon ve elbise.Bu tür pantolonları çok severim ama bana yakışmadığını düşündüğümden giyemem.Eee kimine de çok yakışıyor ama baksanıza.Bu elbiseye ayrıca bayıldım,belli ki çok rahat hem de şık.Bundan bir tane ben de dikmeliyim dedirtiyor insana.

Beyaz kot üzerine yemeni ve boncuklarla oluşturulmuş bir süsleme.Fikir olarak da ayrıca çok beğendim.Bildiğin tasarım bir çanta olmuş.Vallahi bravo...

Oğluşuna yapılan çalışmalar da ayrı bir sevgi ürünü belli ki çok güzel olmuşlar.Ayrıca ekonomik de . :))
Bunlar sadece bir kısmı.Dikişe dair ne varsa dikiyor Berrin Hanım.Sipariş de alıyor.Uğrayın derim ben.Benden söylemesi ...http://berrinindikisleri.blogspot.com.tr/

                                         Hoşçakalın,sevgiyle kalın...

14 yorum:

  1. Merhaba Nursel hanım, Berrin Hanım'ın takipçilerindenim ve balkondaki yenilenmiş cicileri ve yeşilin o güzelim tonunu çok iyi hatırlıyorum. Nebihan Hanım'ın çalışması ise ayrı bir güzelliği hizmet ediyor, insanlar birbirlerinin bloglarını ve varsa bilinmeyen blogları da tanımış oluyorlar;) Ayrıca diktiği elbisesine de bayıldım. Sevgiler size de Nursel Hanım, selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle etkinliklerin sık sık gerçekleştirilmesi dileğiyle hanımlar, yorumlarınız için sonsuz teşekkürler, sevgiler çok

      Sil
  2. Merhaba Handan Hanımcım ,çok haklısınız.Benden de selam olsun size... :)

    YanıtlaSil
  3. Çanta ne hoş olmuş öyle:)
    Becerikli bir hanım dediğinize göre hakikaten:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten öyle ...Çantayı ben de çok beğendim..

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel yazı için sonsuz teşekkürler Nursel Hanımcığım. Çanta çok eskilerden, yaklaşık 15 sene öncesinde yapmıştım. Beğenilince hoşuma gitti çok, hatırlattığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel düşünmüş ve yapmışsınız,ben çok beğendim,devamını bekleriz :)

      Sil
  6. Gerçekten çok güzel hepsi de, Berrin hanımın eline sağlık olsun, tanıttığın için teşekkürler Nursel'ciğim
    sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Müjde Abla,benden de sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel yenilemeler.hemen gidip bakacağım.bu arada bayramınız kutlu olsun.sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz nice bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sizin de bayramınız kutlu olsun,bilmukabele ...

      Sil
  9. Berrin Hanım övgüye layık gerçekten ama sizin bu desteğiniz de övgüye layık! Sevgiler...

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya