22 Haziran 2014 Pazar

TAKILARIM VE TEŞEKKÜR

 Aşağıdakiler ,benim 3-4 yıl önce takı kursunda yaptığım takılardır.Tabii bunlar birkaçı diğerleri ya hediye edildi ya da satıldı.Alttaki işlemel, değişik bir model,yaka gibi kullanılabilir herhalde ama,kullanmışlığım yok..
Aralarından en sevdiğim makreme kolye,fotoğrafta iyi çıkmamış ama ,övünmek gibi olmasın güzel yapmışım hani :))


 Özel makinesiyle örülmüş değişik bir boyunluk...
 Deri şeritlerden yapılmış farklı bir boyunluk...
---------------------------------------------------------------
Dün,kızkardeşimin yaptığı jestle Marsis konseri için Kadıköy'e gitmiştik.Konser yağmur nedeniyle ertelenince ,biryerlerde birşeyler içip annemlere döndük. Otururken şu bloğuma maillerime bir bakayım dedim,kaç gündür bakmıyorum.Blog yorumlarıma bakarken bir de ne göreyim Gooogoook bloğunun sahibesi Sevgili Handan Hanım'ın yaptığı çekilişi ben kazanmışım.Çok şaşırdım,çok da sevindim tabii.Handan Hanım güzel hediyelerinizi merakla bekliyorum,severek kullanacağıma emin olabilirsiniz.Herşey yolunda gitmese de güzel bir gündü,hediyelerim de günü taçlandırdı.Çoook teşekkür ediyorum...
Yeni haftanız bir öncekinden güzel geçsin.Sevgiler....

8 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel arkadaşım, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkürler arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  3. Nursel Hanım, merhaba takılarınıza bayıldım çok özel çalışmalarmış doğrusu hayran kaldım hepsi birbirinden özel tekniklerle hazırlanmış hayran olmamak imkansız. Hediyeler elinize ulaştı mı merak ettim;) bir e posta yazdım belli bir isme teslim edilmiş buradan yazmayayım o yüzden merak ettim açıkçası dilerim sıkıntısız ulaşmıştır, sevgiler selamlar olsun.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Handan Hanım.Dün kızımı hastaneye götürmüştüm,o yüzden kızım teslim aldı,yani hediyeleriniz ulaştı .Merak etmeyin.Tekrar teşekkür ediyorum,paketin içinde yok yok,gönlünüze sağlık :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yapmışsın hakikaten kolyeleri

    YanıtlaSil
  6. Özellikle işlemeli olana bayıldım, süper olmuş.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Türkan Hanım :)

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya