6 Mayıs 2014 Salı

Keçeden Şirin Cüzdanlar Diktim

Tasarımları Sara Kirkpatrick e ait bu cüzdanlardan ben de diktim.Çok da şirin oldular.Bence denemelisiniz.
Aslında bu cüzdanları keseli 1 aydan fazla oldu yaklaşık 15 gün önce de 3 tanesini diktim, diğerleri hala bekliyor.:))) Bloğumun yenileme çalışmaları ve araya hastalıklar girince anca yayınlayabildim.Yeri gelmişken bloğumun yeni tasarımı için de degmesinyagliboya ya ayrıca çok teşekkür ediyorum .Kahrımı çekti,çok uğraştı benle sağolsun,ama sonunda sevdiğim bir tasarım oldu,masal gibi  :))
 Neyse diktiğim ayıcık,tavşan ve yunus cüzdanlar karşınızda....


6 yorum:

  1. Nurselciğim, öncelikle yeni tasarımını çok beğendim, pembe beyaz havlular, masa örtüleri şahane olmuş, özellikle o masa örtüsüne bayıldım, keçe cüzdanlar hakikaten çok şirin eline sağlık:)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Müjde ablacım,havlu bana ait de masa örtüsü değil,öyle bir fotoğraf işte,ben de beğendim onu ama,laf aramızda :)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık harika olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize sevindim.Bu tip şeyleri dikmek de keyifli inanın.

    YanıtlaSil
  5. Ya şimdi ben burda "Hiiiiiiiiii, şunlara baaaakkkk. Çok güzeller yaaaa" diye ciyakladım ama sanırım sesim oraya kadar gelmedi, di mi :) Ekranın içine girecektim nerdeyse :) Rengarenk, tam sevmelik olmuş bunlar, sevmelik...

    YanıtlaSil
  6. Sağolasın Emel,sen de dik bence.Çok güzel ,çok farklı...

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya