19 Şubat 2014 Çarşamba

SASSY SUYUM

  •     2lt su
  •     başparmak büyüklüğünde 2 parça taze zencefil
  •     1 salatalık
  •     1 limon   
  •     12 taze nane yaprağı
Zencefil,limon,ve salatalığı ince dilimleyin.sürahiye koyun,üzerine su ekleyin.Akşamdan yapıp sabaha kadar bekletin,meyvelerin özü suya geçsin.Tüm gün için,her gün tazesini yapın.
 Sassy suyumu yaptım.Normalde ölçüleri 2 lt için verilmiş ama benim sürahim 1.4 lt aldığı için malzemeleri azıcık azalttım.Sürahimi de severek aldım yani,çok güzel ama değil mi?
Neyse bu sabah kalkınca koca bir bardak sassy suyumla  günlük kortizonumu aldım.Tadı çok güzel,gerçekten sağlık içtiğinizi düşünüyorsunuz.http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/  den öğrendiğim bu su gerçekten muhteşem.Dediği kadar varmış,teşekkürler bikini...
Şimdilik biraz sporla, bu suyu içmeye başladım.Yemek düzenimi tam olarak oturtamadım ama o da olacak inşallah.Böylece kendimi hamal gibi hissettiğim üstümdeki fazlalıklardan kurtulacağım.Bir yerden başlamak lazım ama değil mi.Herkese iyi akşamlar olsun.

12 yorum:

  1. denemeli bu içeceği:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle denemelisiniz,hem sağlıklı hem kilo vermeye yardımcı,hem alkali daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nursel Hanım, kolay gelsin. Darısı başıma diyorum... Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ehil keyif ,daha tam anlamıyla başlamadım ama . :))

    YanıtlaSil
  5. ilk kez duyuyorum görünümü çok hoş, e lezzetliymiş de, elinize sağlık Nursel hanımcığım afiyetle için...ben de deneyeyim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Evet, ben de yeni öğrendim,çook teşekkürlerler.

    YanıtlaSil
  7. faydasının yanı sıra,görüntüsü de çok hoş bu suyun:) inşallah faydasını da kısa zamanda alırsın...sonuçları paylaşırsın yine...

    YanıtlaSil
  8. inşallah,teşekkür ediyorum ziyaretinize.Sevgiler efendimm:)

    YanıtlaSil
  9. hemen denemeye alıyorum. 50. üye oldum bu arada:))

    YanıtlaSil
  10. :)) Alemsin Sevda,hoş geldin bu arada.50. yaşımda sana da hediye yollayacağım,söz :)

    YanıtlaSil
  11. Nursel İadeyi ziyaret yapıyım dedim bloğunda çok faydalanacağım şeyler var hepsi için ellerine sağlık sevgiler .

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldin Meltem her zaman beklerim,teşekkürler...

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya