29 Ocak 2015 Perşembe

Çocuk Mutfak Önlüğü


 Arkadaşımın oğluna diktiğim önlüğü gören kızım ''Anne bunu bana mı dikiyorsun '' diye defalarca sorunca ona da bir önlük dikmek farz oldu.Arkadaşımın oğluna diktiğim önlüğü fotoğraflamayı unutup gönderince yayımlayamadım.Arkadaşım fotoğraflayıp gönderirse sonraki günlerde onu da yayımlarım.
 Fotoğrafı çekmekte acele edince biraz bulanık çıkmış ama gerçekte daha güzel bir önlük oldu.Aplikesi hazır ,yapıştırma.Sarı duck ketnden önlüğün arkası pamuklu kumaşla astarlandı.
Bağcıkları boyundan başlayıp arkadan arkadan çaprazlanıp bağlanıyor.
Mutlu,huzurlu,sağlıklı günleriniz olsun...

12 yorum:

  1. Çok şirin çok güzel olmuş, güle güle kullansın minik aşçınız :))
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülya hanım ,size de sevgiler... :)

      Sil
  2. Nursel Hanim nasilsiniz? Ellerinize saglik, umarim daha iyisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meri hanım.Yürümeye başladım.Şükür.
      İlginize çocuk gibi sevindim,eksik olmayın :))

      Sil
  3. Çok şirin olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızımın üzerinde çekemedim fotoğrafı,naz yaptı biraz.Onun üzerinde daha da şirin oldu.Teşekkür ederim Prenses :)

      Sil
  4. Ay nekadar şeker bir önlük bu ! Minik sahibine çok yakışacağına eminim :) Ellerinize sağlık.
    Bu arada, geçmiş olsun umarım daha iyisinizdir.

    YanıtlaSil
  5. Ooo nasıl yakıştı hem de ,ama asi kızım öyle her istendiğinde poz vermediğinden fotoğraflayamadım.
    Çok teşekkür ederim iyiyim ,şükür.Sevgi ve selamlarımla....

    YanıtlaSil
  6. ne güzel seyler dikiyorsunuz blogunuza hayran kaldım tebrik ederim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülşah,her zaman beklerim. :)

      Sil
  7. çok şirin olmuş çok beğendim ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya