12 Aralık 2014 Cuma

BEBEK BAKIM ÇANTASI VE DİĞERLERİ

Fotoğraf makinesi lazım bana ,acileen :)) Zaten geç yatıp geç kalktığım bu günlerde bir de gün ışığı kaçmasın diye çabucak çektiğim fotoğraflarda ne olduğunu ben bile anlamazken bakalım siz ne düşüneceksiniz.

 Eveet ,bebek bakım çantası diktim.Kalıbını sew4home dan aldım.Bu sitede yapılacak daha çok proje var. :))
Fotoğrafta daha ufak görünüyordu ama bayağı geniş bir çanta çıktı ortaya.Sahibi güle güle kullansın artık.


 Yine aynı sitede gördüğüm emzik çantası.Görünce dayanamadım onu da diktim.Ufacık bir çanta ,çok şirin oldu.Uzun bir askıyla küçük kızlara da çanta olabilir bence.




 Minik ellere minik bir zürafa yaptım bir de.

Diktiklerimi ben çok sevdim siz de deneyin.
Hafta sonunuz çok güzel geçsin emi.

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık, bebek olasım geldi :))

    YanıtlaSil
  2. Ah ah ben o kadar aramışıştım ki şirin bir bebek bakım çantası kesinlikle bayıldım çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denemem Suumerella ,fena da olmadı ama. :))
      Teşekkür ederim .

      Sil
  3. Bez cantasi ve emzik cantaniz cok guzel olmus :-) bende 7 haftalik hamileyim ama simdiden doğum sonrasi icin alacaklarimi düşünüyorum cok kararsizim :-( doğuma kadar ancak karar vericem galiba bebek mağazalarinda satilan çantalar çok hoşuma gitmiyor.dikişlerinizi çok beğeniyorum bebekler için olan çalismalarinizi takip ediyorum siz bi anne olarak bana nasil çanta tavsiye edersiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gökkuşağı,hamileliğiniz hayırlı ,uğurlu olsun,Allah tamamına erdirsin.Sağlık ve sıhhatle inşallah.
      Bebek çantası olarak büyüklüğü kişinin kullanımına göre değişir ama çocuk bu, gerekli herşeyi yanında bulundurmak istiyor insan.O yüzden .ben bunları alabilecek bir çanta tercih etmiştim.Bu çanta da 35x35 cm ama derinliği15 cm olduğu için daha geniş duruyor.Emzik çantasını ben de çok sevdim,malzemem olmadığı için yapmadım ama bir de emzik kordonu var aslında. :))
      Güzel sözlerin için teşekkür ederim.Tekrar Allah kavuştursun.Ne güzel bir dönemdesin ,keyfini çıkar :))

      Sil
  4. Bu çantalar şahane olmuş..Çok zevkli seçimler...Yooo bence fotoğraf makinasına hiç gerek yok..Gayet güzel.. Göz yormayan, boğmayan fotoğraflar...Bende ışıksızlıktan yana çok şikayetçiyim bu aralar....Erken kalkıyorum karanlık..İşten eve dönüş karanlık..artık işyerime getirmeyi düşünüyorum malzemeleri...:) Elinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz bloğuma :) Fotoğraf makinem dijital, basit bir makine,yenisini alacağım ama sırasını bekliyor.Onun haricinde asıl zor olan tek bacakla oraya dön buraya dön ,getir götür oluyor şu an.
    Hem çalışıp hem şahane işler çıkarıyorsunuz,maşallah diyorum.Ben de sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  6. Nursel hanim, umarim daha da iyisiniz? Ben bu postu kacirmisim, yattiginiz yerden ne de guzel seyler yapiyorsunuz. Allah sifa versin, cabukcak iyilesin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. İlginize teşekkür ederim Meri.Amin ,çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Nursel Hanım çanta yapımında tela mı kullanılmış?Bana mı öyle geldi?Yoksa o sıkıştırılmış elyaf mı?Siz ne kullandınız yaparken?Herşeyim hazır ,başlamak için cevabınızı bekliyorum.Sizinki çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep Hanım.İçinde tela var fakat çanta telası diye satılıyor.Normal teladan daha kalın,sık dokunmuş, sert bir pamuklu kumaş gibi birşey.
      Teşekkür ederim,iyi günler..

      Sil
  9. Bu ne maharet, harika çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.Sevgiler

      Sil

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya